Lilla: un metro per al futur que trenca motlles: és totalment automàtic, sense conductor
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
José Antonio Juncà Ubierna
En aquest reportatge s'exposen les característiques tecnològiques del "primer metro del món totalment automàtic", la seva incidència en l'urbanisme de la ciutat on s'ha integrat i la seva contribució al transport col·lectiu. L'autor en destaca principalment aspectes de funcionalitat, estètica i accessibilitat, i avalua l'opció innovadora que comportaria l'extrapolació a unes altres àreees urbanes.
Article Details
Com citar
Juncà Ubierna, José Antonio. “Lilla: un metro per al futur que trenca motlles: és totalment automàtic, sense conductor”. Espais: revista del Departament de Política Territorial i Obres Públiques, no. 18, pp. 4-11, https://raco.cat/index.php/Espais/article/view/91252.
Articles més llegits del mateix autor/a
- José Antonio Juncà Ubierna, Los sorprendentes túneles submarinos de carretera noruegos: maestros en ingeniería subterránea, tienen actualmente en servicio casi 30 km de carreteras perforadas bajo el mar , Espais: revista del Departament de Política Territorial i Obres Públiques: 1991: Núm.: 28
- José Antonio Juncà Ubierna, Els sorprenents túnels submarins de carretera noruecs: mestres en enginyeria subterrània, tenen actualment en servei gairebé 30 km de carreteres perforades sota el mar , Espais: revista del Departament de Política Territorial i Obres Públiques: 1991: Núm.: 28
- José Antonio Juncà Ubierna, Lió: un metro solidari en contínua progressió: destaca la seva integració urbana i la seva creixent accessibilitat , Espais: revista del Departament de Política Territorial i Obres Públiques: 1992: Núm.: 34
- José Antonio Juncà Ubierna, El món subterrani i la creació literària , Espais: revista del Departament de Política Territorial i Obres Públiques: 1990: Núm.: 25
- José Antonio Juncà Ubierna, L'enginyeria subterrània a l'època romana (1) , Espais: revista del Departament de Política Territorial i Obres Públiques: 1993: Núm.: 37
- José Antonio Juncà Ubierna, L'enginyeria subterrània a l'època romana (i2) , Espais: revista del Departament de Política Territorial i Obres Públiques: 1994: Núm.: 38
- José Antonio Juncà Ubierna, Accessibilitat integral: factor clau de qualitat al projecte i la construcció de sistemes de transport públic a Catalunya , Espais: revista del Departament de Política Territorial i Obres Públiques: 1999: Núm.: 45
- José Antonio Juncà Ubierna, Guanajato: la ciutat presonera de les muntanyes: urbanisme subterrani originat per la mineria , Espais: revista del Departament de Política Territorial i Obres Públiques: 1994: Núm.: 39
- José Antonio Juncà Ubierna, Ramon Vilardell i Codina, Cap a la mobilitat com a dret humà projectar sense crear barreres, eliminar obstacles. Situació actual i perspectives , Espais: revista del Departament de Política Territorial i Obres Públiques: 1989: Núm.: 20