L'argumentació i la reflexió en els processos de millora dels professors universitaris colombians de ciència en actiu. Aplicació d'estratègies formatives sobre ciència, aprenentatge i ensenyament

Main Article Content

John Jairo Briceño Martínez
Aquesta recerca s'insereix en l'àmbit de la formació de professors universitaris de ciències en actiu. En ella, s'afronta la complexitat del desenvolupament professional docent des de quatre perspectives simultàniament: a) la millora de les concepcions i creences docents del professorat universitari, b) la millora en les seves pràctiques d'ensenyament, c) l'anàlisi de les reflexions del professor universitari i d) les hipotètiques relacions entre els aspectes anteriors.
Paraules clau
formació de professors universitaris, argumentació, reflexió

Article Details

Com citar
Briceño Martínez, John Jairo. “L’argumentació i la reflexió en els processos de millora dels professors universitaris colombians de ciència en actiu. Aplicació d’estratègies formatives sobre ciència, aprenentatge i ensenyament”. Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, vol.VOL 33, no. 2, pp. 253-4, https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/293275.
Biografia de l'autor/a

John Jairo Briceño Martínez, Computadores para Educar del Ministerio de las Tecnologías de la Información y las Comunicaciones de Colombia

Temas o líneas de investigación fundamentales:

Formación profesorado ciencias, Educación ambiental, Educación no-formal ciencias, Enseñanza química, TICs e. científica

John Jairo Briceño es Licenciado en Química por la Universidad Pedagógica Nacional (Colombia), Magíster en Educación por el Instituto Pedagógico Latinoamericano (Cuba) y Doctor Tendencias y Aplicaciones de la Investigación Educativa de la Universidad de Granada (España).