L'argumentació i la reflexió en els processos de millora dels professors universitaris colombians de ciència en actiu. Aplicació d'estratègies formatives sobre ciència, aprenentatge i ensenyament
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
John Jairo Briceño Martínez
Computadores para Educar del Ministerio de las Tecnologías de la Información y las Comunicaciones de Colombia
Aquesta recerca s'insereix en l'àmbit de la formació de professors universitaris de ciències en actiu. En ella, s'afronta la complexitat del desenvolupament professional docent des de quatre perspectives simultàniament: a) la millora de les concepcions i creences docents del professorat universitari, b) la millora en les seves pràctiques d'ensenyament, c) l'anàlisi de les reflexions del professor universitari i d) les hipotètiques relacions entre els aspectes anteriors.
Paraules clau
formació de professors universitaris, argumentació, reflexió
Article Details
Com citar
Briceño Martínez, John Jairo. “L’argumentació i la reflexió en els processos de millora dels professors universitaris colombians de ciència en actiu. Aplicació d’estratègies formatives sobre ciència, aprenentatge i ensenyament”. Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, vol.VOL 33, no. 2, pp. 253-4, https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/293275.
Biografia de l'autor/a
John Jairo Briceño Martínez, Computadores para Educar del Ministerio de las Tecnologías de la Información y las Comunicaciones de Colombia
Temas o líneas de investigación fundamentales:
Formación profesorado ciencias, Educación ambiental, Educación no-formal ciencias, Enseñanza química, TICs e. científica
John Jairo Briceño es Licenciado en Química por la Universidad Pedagógica Nacional (Colombia), Magíster en Educación por el Instituto Pedagógico Latinoamericano (Cuba) y Doctor Tendencias y Aplicaciones de la Investigación Educativa de la Universidad de Granada (España).
Articles més llegits del mateix autor/a
- John Jairo Briceño Martínez, Alícia Benarroch, Nicolás Marín, Coherencia epistemológica entre Ciencia, aprendizaje y enseñanza de Profesores universitarios colombianos. Comparación de resultados con Profesores chilenos y españoles , Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas: 2013: Vol.: 31 Núm.: 2