Preconcepcions i actituds del professorat de Magisteri davant la incorporació en la seva docència de competències per a la sostenibilitat

Main Article Content

M.Angeles Ull
Albert Piñero
M.Pilar Martínez Agut
Pilar Aznar Minguet
S'ha realitzat un estudi empíric amb una mostra de professors de Magisteri de la Universitat de València per analitzar les seves preconcepcions i actituds respecte a la incorporació de la sostenibilitat en la docència de les seves assignatures. La metodologia utilitzada conforma una estructura descriptiu-exploratòria i avaluativa basada en un disseny d'enquesta. Les dades objectius ens permeten conèixer la situació del professorat en relació a la introducció de la sostenibilitat en les titulacions de Mestre d'Educació Infantil i Mestre d'Educació Primària, i el desenvolupament de competències per a la sostenibilitat pertinents.
Paraules clau
competències, sostenibilitat, professorat, Educació Infantil, Educació Primària

Article Details

Com citar
Ull, M.Angeles et al. “Preconcepcions i actituds del professorat de Magisteri davant la incorporació en la seva docència de competències per a la sostenibilitat”. Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, vol.VOL 32, no. 2, pp. 91-112, https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/287527.
Biografies de l'autor/a

M.Angeles Ull, Universidad de Valencia

Profesora Titular de Bioquímica y Biología Molecular adscrita al Dpto. del mismo nombre de la Facultad de Ciencias Biológicas y a la ERI de Estudios de Sostenibilidad de la Universidad de Valencia.

 

Albert Piñero, Universidad de Valencia

Doctor en Sociología y Profesor contratado del Dpto. de Sociología y Antropología Social de la Universidad de Valencia y adscrito a la ERI de Estudios de Sostenibilidad

M.Pilar Martínez Agut, Universidad de Valencia

Doctora en Pedagogía y Profesora Asociada en el Dpto. de Teoría de la Educación de la Universidad de Valencia y adscrita a la ERI de Estudios de Sostenibilidad

Pilar Aznar Minguet, Universidad de Valencia

Catedrática de Teoría de la Educación adscrita al Dpto. de Teoría de la Educación de la Facultad de Filosofía y Ciencias de la Educación de la Universidad de Valencia