Preconcepcions i actituds del professorat de Magisteri davant la incorporació en la seva docència de competències per a la sostenibilitat
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
M.Angeles Ull
Universidad de Valencia
Albert Piñero
Universidad de Valencia
M.Pilar Martínez Agut
Universidad de Valencia
Pilar Aznar Minguet
Universidad de Valencia
S'ha realitzat un estudi empíric amb una mostra de professors de Magisteri de la Universitat de València per analitzar les seves preconcepcions i actituds respecte a la incorporació de la sostenibilitat en la docència de les seves assignatures. La metodologia utilitzada conforma una estructura descriptiu-exploratòria i avaluativa basada en un disseny d'enquesta. Les dades objectius ens permeten conèixer la situació del professorat en relació a la introducció de la sostenibilitat en les titulacions de Mestre d'Educació Infantil i Mestre d'Educació Primària, i el desenvolupament de competències per a la sostenibilitat pertinents.
Paraules clau
competències, sostenibilitat, professorat, Educació Infantil, Educació Primària
Article Details
Com citar
Ull, M.Angeles et al. “Preconcepcions i actituds del professorat de Magisteri davant la incorporació en la seva docència de competències per a la sostenibilitat”. Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, vol.VOL 32, no. 2, pp. 91-112, https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/287527.
Biografies de l'autor/a
M.Angeles Ull, Universidad de Valencia
Profesora Titular de Bioquímica y Biología Molecular adscrita al Dpto. del mismo nombre de la Facultad de Ciencias Biológicas y a la ERI de Estudios de Sostenibilidad de la Universidad de Valencia.
Albert Piñero, Universidad de Valencia
Doctor en Sociología y Profesor contratado del Dpto. de Sociología y Antropología Social de la Universidad de Valencia y adscrito a la ERI de Estudios de SostenibilidadM.Pilar Martínez Agut, Universidad de Valencia
Doctora en Pedagogía y Profesora Asociada en el Dpto. de Teoría de la Educación de la Universidad de Valencia y adscrita a la ERI de Estudios de SostenibilidadPilar Aznar Minguet, Universidad de Valencia
Catedrática de Teoría de la Educación adscrita al Dpto. de Teoría de la Educación de la Facultad de Filosofía y Ciencias de la Educación de la Universidad de ValenciaArticles més llegits del mateix autor/a
- Pilar Aznar-Minguet, M.Angeles Ull, M.Pilar Martínez-Agut, Albert Piñero, Avaluar per transformar: avaluació de la docència universitària sota el prisma de la sostenibilitat , Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas: Vol. 35 Núm. 1 (2017)