Projecte de formació del professorat universitari de Ciències, Matemàtiques i Tecnologia, en les metodologies d'Aprenentatge Basat en Problemes i Projectes

Main Article Content

Mikel Garmendia Mujika
José Ignacio Barragués Fuentes
Kristina Zuza Elosegi
Jenaro Guisasola Aranzabal
En aquest treball presentarem el disseny i implementació del programa Eragin de la UPV/EHU, de formació del professorat universitari en metodologies actives d'ensenyament. Es presentaran les bases teòriques del programa, el disseny de formació, les dificultats trobades, i les qüestions que ens plantegem de cara al futur. Els resultats que s'han obtingut sobre la valoració del programa per part dels participants i sobre el canvi didàctic del professorat són esperançadors pel que fa a l'efectivitat del disseny de formació basat en la mentoria. En el seu conjunt, aquests resultats ens animen a pensar que es tracta d'un programa de formació capaç de respondre als reptes i compromisos socials de la nostra Universitat.
Paraules clau
formació del professorat universitari, mentoria, aprenentatge basat en problemes i projectes, coneixement didàctic del contingut

Article Details

Com citar
Garmendia Mujika, Mikel et al. “Projecte de formació del professorat universitari de Ciències, Matemàtiques i Tecnologia, en les metodologies d’Aprenentatge Basat en Problemes i Projectes”. Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, vol.VOL 32, no. 2, pp. 113-29, https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/287528.
Biografies de l'autor/a

Mikel Garmendia Mujika, UPV-EHU

Dpto. de Expresión Gráfica y Proyectos de Ingeniería

Profesor Titular de Escuela Universitaria

José Ignacio Barragués Fuentes, UPV-EHU

Dpto. de Matemática Aplicada
Profesor Titular de Universidad

Kristina Zuza Elosegi, UPV-EHU

Dpto. de Física Aplicada

Profesora Adjunta

Jenaro Guisasola Aranzabal, UPV-EHU

Dpto. de Fisica Aplicada

Profesor Titular de Universidad

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 3 > >>