Coneixement del professor sobre les característiques d'aprenentatge de l'àlgebra en batxillerat

Main Article Content

Leticia Sosa Guerrero
Eric Flores-Medrano
José Carrillo Yáñez
L'objectiu d'aquest estudi és avançar en la caracterització d'un dels subdominis del coneixement didàctic del contingut, en concret el coneixement de les característiques de l'aprenentatge de les matemàtiques. Amb un enfocament interpretatiu, es desenvolupa un estudi de cas amb dues professores de segon batxillerat, centrant el contingut en l'àlgebra lineal. S'aporten categories i indicadors que permeten aprofundir en aquesta caracterització.
Paraules clau
coneixement de les característiques d'aprenentatge de les matemàtiques, coneixement didàctic del contingut, coneixement especialitzat del professor de matemàtiques

Article Details

Com citar
Sosa Guerrero, Leticia et al. “Coneixement del professor sobre les característiques d’aprenentatge de l’àlgebra en batxillerat”. Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, vol.VOL 33, no. 2, pp. 173-89, https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/293271.