Coneixement del professor sobre les característiques d'aprenentatge de l'àlgebra en batxillerat
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Leticia Sosa Guerrero
Universidad Autónoma de Zacatecas
Eric Flores-Medrano
Universidad de Huelva
José Carrillo Yáñez
Universidad de Huelva
L'objectiu d'aquest estudi és avançar en la caracterització d'un dels subdominis del coneixement didàctic del contingut, en concret el coneixement de les característiques de l'aprenentatge de les matemàtiques. Amb un enfocament interpretatiu, es desenvolupa un estudi de cas amb dues professores de segon batxillerat, centrant el contingut en l'àlgebra lineal. S'aporten categories i indicadors que permeten aprofundir en aquesta caracterització.
Paraules clau
coneixement de les característiques d'aprenentatge de les matemàtiques, coneixement didàctic del contingut, coneixement especialitzat del professor de matemàtiques
Article Details
Com citar
Sosa Guerrero, Leticia et al. “Coneixement del professor sobre les característiques d’aprenentatge de l’àlgebra en batxillerat”. Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, vol.VOL 33, no. 2, pp. 173-89, https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/293271.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Graciela Beatriz Garcia Amadeo, Maria de la Cinta Muñoz Catalán, José Carrillo Yañéz, El papel del folding back en el proceso de comprensión del concepto de área: un estudio de caso , Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas: Vol. 36 Núm. 3 (2018)
- Diana Zakaryan, María Soledad Estrella Romero, Gonzalo Espinoza-Vásquez, Sergio Morales, Raimundo Olfos, Eric Flores-Medrano, José Carrillo Yañez, Relaciones entre el conocimiento de la enseñanza y el conocimiento de las características del aprendizaje de las matemáticas : caso de una profesora de secundaria , Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas: Vol. 36 Núm. 2 (2018)