Posibilidades y dificultades de acceso y uso del conocimiento público para personas con déficits sensoriales

Main Article Content

Antonio Rodríguez Fuentes
En aquesta recerca s’hi analitza l’accés a la informació dels alumnes amb deficiències sensorials en dos estudis de cas: l’un d’alumnes amb deficiència visual (9 subjectes), l’altre d’alumnes amb deficiència auditiva (8 subjectes), de nivells educatius diferents. La recollida de dades es va realitzar mitjançant entrevistes. Se’n va analitzar el contingut agrupant-lo en funció de percentatges de resposta. Tot i que s’hi aprecien diferències individuals intragrup, són més grans les que hi ha entre els casos, en funció de les possibilitats, les dificultats i l’interés suscitats per a cadascun dels mitjans d’informació.

Article Details

Com citar
Rodríguez Fuentes, Antonio. “Posibilidades y dificultades de acceso y uso del conocimiento público para personas con déficits sensoriales”. Educar, no. 39, pp. 97-113, https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/76747.