Resum
L’experiència educativa se situa en l’assignatura de Vida Social i Cultural (Seminari) i on s’incorporen metodologies de treball de l’exercici professional, amb la intenció d’unir les diverses fonts teòriques de les quals emana la pràctica professional amb la particular experiència vivencial. S’exposa una visió funcional de la intervenció emocional, fugint d’establir doctrina en un món tan desconegut com el de les emocions, que actualment estan tan de moda a la nostra societat.
Paraules clau
Referències
Lorente, Xavier. (2006): Els estudis universitaris per a gent gran. http://hdl.handle.net/2072/4054 [Consulta: 14 maig 2012]
Naranjo, Claudio (1994). Carácter y Neurosis: una visión integradora. La Llave. Vitoria-Gasteiz.
Zinker, Joseph (1996): El proceso creativo en la Terapia Gestalt. Paidós. Buenos Aires.
Drets
Drets d'autor
Educació social. Revista d'intervenció socioeducativa es publica en accés obert sota la llicència Creative commons reconeixement-nocomercial (by-nc): es permet l’ús del seu contingut sempre que se citi l’autor o l’autora i la publicació, amb la seva adreça electrònica exacta. Es permet la generació d’obres derivades sempre que no se’n faci un ús comercial. Tampoc no es pot utilitzar l’obra original amb finalitats comercials.
El copyright © de la revista pertany a la Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés. Universitat Ramon Llull