Intel·ligència emocional amb gent gran en un context d'educació formal
PDF
PDF (Español (España))


Citacions a Google Acadèmic

Com citar

Martín Montalvo, Miguel. “Intel·ligència emocional amb gent gran en un context d’educació formal”. Educació social. Revista d’intervenció socioeducativa, no. 51, pp. 103-17, https://raco.cat/index.php/EducacioSocial/article/view/260569.


Resum

L’experiència educativa se situa en l’assignatura de Vida Social i Cultural (Seminari) i on s’incorporen metodologies de treball de l’exercici professional, amb la intenció d’unir les diverses fonts teòriques de les quals emana la pràctica professional amb la particular experiència vivencial. S’exposa una visió funcional de la intervenció emocional, fugint d’establir doctrina en un món tan desconegut com el de les emocions, que actualment estan tan de moda a la nostra societat.

Paraules clau

contact, emotion, emotional, intervention, feeling contacto, emoción, emocional, intervención, sensación contacte, emoció, emocional, intervenció, sensació
PDF
PDF (Español (España))

Referències

Lorente, Xavier. (2006): Els estudis universitaris per a gent gran. http://hdl.handle.net/2072/4054 [Consulta: 14 maig 2012]

Naranjo, Claudio (1994). Carácter y Neurosis: una visión integradora. La Llave. Vitoria-Gasteiz.

Zinker, Joseph (1996): El proceso creativo en la Terapia Gestalt. Paidós. Buenos Aires.