L'accés a les fonts a la història de l'educació a través de les noves tecnologies de la informació
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Luis Miguel Lázaro Lorente
Article Details
How to Cite
Lázaro Lorente, Luis Miguel. “L’accés a les fonts a la història de l’educació a través de les noves tecnologies de la informació”. Educació i Història: revista d’història de l’educació, no. 6, pp. 245-64, https://raco.cat/index.php/EducacioHistoria/article/view/223055.
Most read articles by the same author(s)
- Luis Miguel Lázaro Lorente, Els mestres i la renovació pedagòcia al País Valencià, 1886-1976 , Educació i Història: revista d'història de l'educació: No. 4: (1999-2000)
- Luis Miguel Lázaro Lorente, El Seminari de Pedagogia del Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats de València: la lluita per la democratització de l'educació i la utopia pedagògica, 1966-1976 , Educació i Història: revista d'història de l'educació: No. 7: (2004)
- Luis Miguel Lázaro Lorente, La Història de l'Educació com a eina de comprensió del present , Educació i Història: revista d'història de l'educació: No. 4: (1999-2000)
- Luis Miguel Lázaro Lorente, Alcance y significado de la Escuela Moderna en el País Valenciano , Educació i Història: revista d'història de l'educació: No. 1 (1994)