José María Eyalar: la influència francesa en la renovació de la didàctica de les Matemàtiques
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Francesca Comas Rubí
Article Details
How to Cite
Comas Rubí, Francesca. “José María Eyalar: la influència francesa en la renovació de la didàctica de les Matemàtiques”. Educació i Cultura: revista mallorquina de Pedagogia, vol.VOL 18, pp. 87-100, https://raco.cat/index.php/EducacioCultura/article/view/75932.
Most read articles by the same author(s)
- Francesca Comas Rubí, Bernat Sureda Garcia, Les «vetllades artístiques» de la Normal Femenina de les Balears, iconografia i projecció social , Educació i Cultura: revista mallorquina de Pedagogia: Vol. 25 (2015)
- Francesca Comas Rubí, Xavier Motilla Salas, Bernat Sureda, Reptes, perspectives i possibilitats del patrimoni fotogràfic digital per a la història i el museisme educatiu , Educació i Cultura: revista mallorquina de Pedagogia: 2011: Vol.: 22
- Francesca Comas Rubí, La pedagogía musical a Mallorca. La introducció del mètode d'educació pel ritme d'Émile Jaques-Dalcroze (1909-1922) , Educació i Cultura: revista mallorquina de Pedagogia: 1997: Vol.: 10
- Francesca Comas Rubí, Les aportacions de Francesc Riutort a la Inspecció General d'Instrucció Primària durant la segona meitat del segle XIX , Educació i Cultura: revista mallorquina de Pedagogia: 1998: Vol.: 11
- Francesca Comas Rubí, L'Eixida pedagògica de 1925: crònica d'un viatge pedagògic , Educació i Cultura: revista mallorquina de Pedagogia: 2003: Vol.: 16
- Francesca Comas Rubí, A cent anys de la creació de la Junta para la Ampliación de Estudios , Educació i Cultura: revista mallorquina de Pedagogia: 2006: Vol.: 19
- Francesca Comas Rubí, Els orígens de la Inspecció provincial a Balears, una mesura políticoeducativa del liberalisme moderat , Educació i Cultura: revista mallorquina de Pedagogia: 1999: Vol.: 12
- Francesca Comas Rubí, Reforma urbanística i modernització pedagògica en la Mallorca d'inicis del segle XX , Educació i Cultura: revista mallorquina de Pedagogia: 2002: Vol.: 15