"The periodic table of videos": an excellent bridge between university research and the high school chemistry classroom
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Martyn Poliakoff
Brady Haran
Samantha Tang
Pep Anton Vieta
Els professors saben que la motivació a classe i al laboratori és un factor clau per a la promoció de les vocacions
científiques. Amb aquest article volem mostrar un interessant projecte desenvolupat a la Universitat de Nottingham
amb aquest objectiu. «The periodic table of videos» (PTOV) s'ha convertit en un excel·lent pont entre la recerca universitària
i l'aula de química a secundària. Aquesta proposta té com a objectiu fomentar vocacions científiques, així
com millorar la visió de la química i incrementar la cultura científica en la societat.
científiques. Amb aquest article volem mostrar un interessant projecte desenvolupat a la Universitat de Nottingham
amb aquest objectiu. «The periodic table of videos» (PTOV) s'ha convertit en un excel·lent pont entre la recerca universitària
i l'aula de química a secundària. Aquesta proposta té com a objectiu fomentar vocacions científiques, així
com millorar la visió de la química i incrementar la cultura científica en la societat.
Article Details
Com citar
Poliakoff, Martyn et al. “‘The periodic table of videos’: an excellent bridge between university research and the high school chemistry classroom”. Educació química, no. 18, pp. 30-33, https://raco.cat/index.php/EduQ/article/view/293801.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Josep Duran, Tania López, Pep Anton Vieta, Terenci Corominas, "UAu, això és química!" , Educació química: Núm. 18 (2014)