Precedir, observar, explicar e indagar : estrategias efectivas en el aprendizaje de las ciencias
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Gisela Hernández Millán
Norma Mónica López Villa
Predir, observar, explicar i indagar: estratègies efectives en l'aprenentatge
de les ciències. Generalment, els treballs pràctics no formen part de les estratègies didàctiques dels professors mexicans de ciències
en el nivell de secundària a causa, entre altres factors, de la infraestructura escolar amb la qual compten. Per
fomentar la incorporació d'aquest tipus d'activitats, es van desenvolupar quatre experiments amb materials de fàcil
adquisició, utilitzant les metodologies POE i per indagació. A més de l'aprenentatge de conceptes, es va propiciar el
desenvolupament d'habilitats fonamentals en ciències.
de les ciències. Generalment, els treballs pràctics no formen part de les estratègies didàctiques dels professors mexicans de ciències
en el nivell de secundària a causa, entre altres factors, de la infraestructura escolar amb la qual compten. Per
fomentar la incorporació d'aquest tipus d'activitats, es van desenvolupar quatre experiments amb materials de fàcil
adquisició, utilitzant les metodologies POE i per indagació. A més de l'aprenentatge de conceptes, es va propiciar el
desenvolupament d'habilitats fonamentals en ciències.
Article Details
Com citar
Hernández Millán, Gisela; and López Villa, Norma Mónica. “Precedir, observar, explicar e indagar : estrategias efectivas en el aprendizaje de las ciencias”. Educació química, no. 9, pp. 4-12, https://raco.cat/index.php/EduQ/article/view/255586.