118 missatges en una ampolla. Història i curiositats de la taula periòdica. De l’aula a l’univers: un viatge a través de la matèria
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Carlos Moreno Borrallo
Agora International School Andorra
Esther Márquez Fernández
Grupo Pasteur Andorra
La societat és un ens canviant, dinàmic, que evoluciona i s’adapta a l’entorn com els éssers vius als diferents ecosistemes. I l’aprenentatge, com a part fonamental d’aquella, ha de ser el motor del canvi que generi en els estudiants la curiositat i el plaer d’aprendre. La taula periòdica ens brinda la possibilitat d’endinsar-nos en històries de guerres que van canviar el món, en ficcions literàries basades en propietats químiques, enverinaments de personatges del món de la música, la ciència o les arts. Prenent com a base la taula periòdica, es pot explicar la història de la humanitat. I, a més, pot fer-se de manera que els estudiants aprenguin a estimar la química.
paraules clau: Elements químics, aprenentatge significatiu, transversalitat, projectes, guerres, enverinaments.
paraules clau: Elements químics, aprenentatge significatiu, transversalitat, projectes, guerres, enverinaments.
Article Details
Com citar
Moreno Borrallo, Carlos; and Márquez Fernández, Esther. “118 missatges en una ampolla. Història i curiositats de la taula periòdica. De l’aula a l’univers: un viatge a través de la matèria”. Educació química, no. 25, pp. 57-62, https://raco.cat/index.php/EduQ/article/view/367326.
Biografies de l'autor/a