Precedir, observar, explicar e indagar : estrategias efectivas en el aprendizaje de las ciencias

Main Article Content

Gisela Hernández Millán
Norma Mónica López Villa
Predir, observar, explicar i indagar: estratègies efectives en l'aprenentatge
de les ciències.
Generalment, els treballs pràctics no formen part de les estratègies didàctiques dels professors mexicans de ciències
en el nivell de secundària a causa, entre altres factors, de la infraestructura escolar amb la qual compten. Per
fomentar la incorporació d'aquest tipus d'activitats, es van desenvolupar quatre experiments amb materials de fàcil
adquisició, utilitzant les metodologies POE i per indagació. A més de l'aprenentatge de conceptes, es va propiciar el
desenvolupament d'habilitats fonamentals en ciències.

Article Details

Com citar
Hernández Millán, Gisela; and López Villa, Norma Mónica. “Precedir, observar, explicar e indagar : estrategias efectivas en el aprendizaje de las ciencias”. Educació química, no. 9, pp. 4-12, https://raco.cat/index.php/EduQ/article/view/255586.