L'Oratoire des Cordonniers de Daniel Ogier. Missatge i símbol d'una ciutat

Main Article Content

Esther Garcia-Portugués

Resum:


L'experiència de Daniel Ogier en el món de l'espectacle com a decorador d'escenaris i dissenyador de vestuari el portà a concebre un art integrador en altres manifestacions artístiques. Creacions en les quals intervenen la música, l'arquitectura, l'escultura i la pintura, però sobretot el passat històric de l'edifici per configurar un nou ambient. A l'Oratoire des Cordonniers, situat al Musée International de la Chaussure, abans antic convent de la Visitació, conflueixen totes aquestes premisses que l'artista aprofita per reconstruir l'espai, ajudat de la música de Carolina Poncet, focalitzant en el retaule la síntesi de la història de la ciutat de Romans.


 


 

Paraules clau
Art, música, Daniel Ogier, Romans, Carolina Poncet, Musée International de la Chaussure, arte, art, music

Article Details

Com citar
Garcia-Portugués, Esther. “L’Oratoire des Cordonniers de Daniel Ogier. Missatge i símbol d’una ciutat”. EMBLECAT, Estudis de la Imatge, Art i Societat, no. 1, pp. 75-82, https://raco.cat/index.php/EMBLECAT/article/view/304903.