PRENTICE, R. Tourism and heritage attractions
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Joan Carles Llurdés i Coit
Article Details
Com citar
Llurdés i Coit, Joan Carles. “PRENTICE, R. Tourism and heritage attractions”. Documents d’Anàlisi Geogràfica, no. 25, pp. 203-6, https://raco.cat/index.php/DocumentsAnalisi/article/view/41658.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Joan Carles Llurdés i Coit, MARTÍ, Jordi ; COMAS, Antoni. La quiebra de la "idea Disney" en París , Documents d'Anàlisi Geogràfica: Núm. 28 (1996)
- Mireia Baylina Ferré, Joan Carles Llurdés i Coit, Al voltant del programa "El Bages cap a l'any 2000" , Documents d'Anàlisi Geogràfica: Núm. 19-20 (1992)
- Joan Carles Llurdés i Coit, MONTANARI, Armando ; WILLIAMS, Allan M. (eds.). European tourism. Regions, spaces and restructuring , Documents d'Anàlisi Geogràfica: Núm. 30 (1997)
- Joan Carles Llurdés i Coit, CALS, J.; MATAS, A. i RIERA, P. Evaluación de proyectos. Análisis de la rentabilidad social desde la perspectiva del turismo y ocio , Documents d'Anàlisi Geogràfica: Núm. 25 (1994)
- Alba Caballé Rivera, Joan Carles Llurdés i Coit, "IV Jornadas de Geografía del Turismo: Los turismos de interior: una alternativa para el desarrollo local" (Toledo, març de 1995) , Documents d'Anàlisi Geogràfica: Núm. 28 (1996)
- Mireia Baylina Ferré, Joan Carles Llurdés i Coit, XIII Congrés Nacional de Geografia: Geografia y nuevos procesos territoriales (Sevilla, setembre-octubre 1993) , Documents d'Anàlisi Geogràfica: Núm. 25 (1994)
- Joan Carles Llurdés i Coit, HALL, Michael C. ; HIGHAM, James (eds). Tourism, recreation and climate change , Documents d'Anàlisi Geogràfica: Núm. 46 (2006)
- Joan Carles Llurdés i Coit, GOLD, John ; WARD, Stephen V. (eds.). Place Promotion. The use of publicity and marketing to sell towns and regions , Documents d'Anàlisi Geogràfica: Núm. 27 (1995)
- Joan Carles Llurdés i Coit, KIRBY, A. Nothing to fear , Documents d'Anàlisi Geogràfica: Núm. 24 (1994)
- Joan Carles Llurdés i Coit, Les activitats turístiques de nova creació : una estratègia de reconversió econòmica i ambiental per a zones en decadència. L'exemple del turisme de patrimoni miner a Cardona (Bages) , Documents d'Anàlisi Geogràfica: Núm. 27 (1995)