Una reflexió i una proposta relatives a l’ensenyament de la geografia en el marc de l’assignatura de ciències socials
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Miquel Vilaró i Güell
El propòsit de repensar l’assignatura de ciències socials dins de l’ensenyament secundari obligatori (ESO), per transformar-la en un marc coherent d’aprenentatge que doni cabuda, més enllà de la divisió habitual entre geografia i història, al conjunt de les disciplines que integren els estudis socials, porta l’autor a reflexionar sobre el paper que pot tenir la geografia en la vertebració dels nous continguts i, alhora, a plantejar la necessitat d’integrar plenament la matèria en un projecte interdisciplinari que la doti de significació i utilitat.
Article Details
Com citar
Vilaró i Güell, Miquel. “Una reflexió i una proposta relatives a l’ensenyament de la geografia en el marc de l’assignatura de ciències socials”. Documents d’Anàlisi Geogràfica, vol.VOL 56, no. 2, pp. 357-65, https://raco.cat/index.php/DocumentsAnalisi/article/view/199048.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Miquel Vilaró i Güell, VILLANOVA, José Luís. El protectorado de España en Marruecos : organización política y territorial , Documents d'Anàlisi Geogràfica: Núm. 46 (2006)
- Miquel Vilaró i Güell, Las acciones del gobernador José de Barrasa en los litigios territoriales con Francia en Río Muni , Documents d'Anàlisi Geogràfica: Vol. 58 Núm. 2 (2012)
- Miquel Vilaró i Güell, Relaciones de poder en la crisis de la UNESCO: un análisis desde la geopolítica , Documents d'Anàlisi Geogràfica: Núm. 33 (1998)