Educació STEAM a educació infantil: Un apropament a la enginyeria
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
En aquest treball plantegem la conveniència de desenvolupar les competències relacionades amb l’Educació STEAM mitjançant contextos rics que afavoreixin l’aprenentatge. Concretament, mostrem com l’ús de problemes relacionats amb l’enginyeria, adaptats a les edats de nens i nenes d’Educació Infantil (4 i 5 anys), i plantejats des de l’enfocament de l’Educació Matemàtica Realista, afavoreix el desenvolupament, entre altres coses, de la competència matemàtica, permetent treballar els estàndards de contingut i els estàndards de processos matemàtics, cosa que afavoreix un aprenentatge més significatiu.
Article Details
Drets d'autor
Els autors conserven els drets d'autoria i otorguen a la revista el dret de primera publicació de l'obra.
Els textos publicats a Didacticae estan sota una llicència de Reconeixement - Compartir igual 4.0 Espanya de Creative Commons.
Per poder esmentar els treballs s'ha de citar la font (Didacticae) i l'autor del text.
Didacticae no accepta cap responsabilitat pels punts de vista i les declaracions fetes pels autors en els seus treballs.