Educació STEAM a educació infantil: Un apropament a la enginyeria

Main Article Content

Ainhoa Berciano
Clara Jiménez-Gestal
María Salgado

En aquest treball plantegem la conveniència de desenvolupar les competències relacionades amb l’Educació STEAM mitjançant contextos rics que afavoreixin l’aprenentatge. Concretament, mostrem com l’ús de problemes relacionats amb  l’enginyeria, adaptats a les edats de nens i nenes d’Educació Infantil (4 i 5 anys), i plantejats des de l’enfocament de l’Educació Matemàtica Realista, afavoreix el desenvolupament, entre altres coses, de la competència matemàtica, permetent treballar els estàndards de contingut i els estàndards de processos matemàtics, cosa que afavoreix un aprenentatge més significatiu.

Paraules clau
STEAM, competència matemàtica, estàndards de processos, resolució de problemes, educació infantil

Article Details

Com citar
Berciano, Ainhoa et al. “Educació STEAM a educació infantil: Un apropament a la enginyeria”. Didacticae. Revista de Investigación en Didácticas Específicas, no. 10, pp. 37-54, https://raco.cat/index.php/Didacticae/article/view/393211.