Pronúncia i biaix lingüístic en les entrevistes a instructors àrabs
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Aquest estudi qualitatiu se centra en una mostra de sis professors d’àrab (de 30) a qui es va demanar que modifiquessin/corregissin la seva pronúncia de l'àrab, ja que els membres del comitè de contractació la consideraven “inadequada”. Gairebé la meitat dels instructors creien que les correccions tenien un biaix lingüístic. Els altres no s’hi van oposar i van estar d’acord amb aquesta instrucció, ja que creien que la modificació podia millorar el procés d'aprenentatge-ensenyament mitjançant un accent comú adequat per a tothom. L’estudi descriu l’evidència lingüística dels professors d’àrab en termes de pronunciació regional. Es podria aplicar tant a entorns de primera llengua com de segona on els professors han d’acceptar que la pronunciació local no és professional i no és adequada per a l’ensenyament. Aquest estudi qualitatiu es va dur a terme per millorar la percepció envers les identitats diverses del llenguatge. Els resultats s’analitzen en el marc de la Teoria de la identitat social.
Article Details
Drets d'autor
Dialectologia: revista electrònica està subjecta a una llicència Creative Commons 3.0 de Reconeixement - No Comercial - Sense Obres Derivades.Articles més llegits del mateix autor/a
- Aya Alabed, Sabri S. Y. Al-Shboul, Wael Zuraiq, Moh'D Al-Omari, Anas Huneety, Bassil Mashaqba, Representació mental de la morfologia del temps passat en anglès en estudiants d’EFL de Jordània: una anàlisi de mecanisme dual , Dialectologia: revista electrònica: 2022: Núm. 29