El arte abstracto y lo indecible: el fondo abisal de la obra de arte
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Antoni Gonzalo Carbó
Article Details
Com citar
Gonzalo Carbó, Antoni. “El arte abstracto y lo indecible: el fondo abisal de la obra de arte”. CONVIVIUM, no. 11, p. 128, https://raco.cat/index.php/Convivium/article/view/73446.
Drets
Drets d'autor
Tots els continguts inclosos a la revista Convivium estan subjectes a la llicència Reconeixement-No comercial-Sense obra derivada 3.0 Espanya, per la qual la seva reproducció, distribució i comunicació pública està permesa sempre que no es faci amb una finalitat comercial i es reconegui a l'autor i la revista. Qualsevol tipus de transformació necessita el consentiment exprés i escrit dels autors.Articles més llegits del mateix autor/a
- Antoni Gonzalo Carbó, El ver que excede la vista en Maurice Merleau-Ponty y Jean-Luc Godard , CONVIVIUM: 2011: Núm.: 24
- Antoni Gonzalo Carbó, La teoría de los "centros sutiles" en el sufismo del Shaykn Ahmad Sirhindî , CONVIVIUM: 2002: Núm.: 15
- Antoni Gonzalo Carbó, Ojos aniquilados: ceguera reveladora y apagamiento de las imágenes en el cine de Angelopoulos, Bresson, Kiarostami, Majidi, Sokurov , CONVIVIUM: 2009: Núm.: 22
- Antoni Gonzalo Carbó, El viaje espiritual al "espacio verde": el jardín de la visión en el sufismo , CONVIVIUM: 2007: Núm.: 20
- Antoni Gonzalo Carbó, La mirada errante: de la "Spaltung" en Lacan, al "caos-cosmos" de Deleuze , CONVIVIUM: 1994: Núm.: 6
- Antoni Gonzalo Carbó, La visión teofánica en el sufismo de Ibn al-'Arabî (ob. 638/1240) , CONVIVIUM: 2004: Núm.: 17
- Antoni Gonzalo Carbó, La visión del color en el Diarium spirituale de Rûzbihân Baqlî (m. 606/1209) , CONVIVIUM: 2000: Núm.: 13