Del CERN a l’aula de física: La cambra de boira
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Julià Hinojosa
En aquest article s’exposen, de forma breu, els pilars fonamentals del CERN i els resultats de l’experiència que ha suposat submergir a un grup d’alumnes de segon de batxillerat, establint un cert paral·lelisme entre aquest centre d’investigació i l’escola. Per intentar aconseguir aquest objectiu, s’ha proporcionat als alumnes un repte sobre un context concret i real, basant-se en l’estructura d’un projecte: la creació d’una cambra de boira.
Paraules clau
Física de partícules, aprenentatge en col·laboració, projectes,
Article Details
Com citar
Hinojosa, Julià. “Del CERN a l’aula de física: La cambra de boira”. Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, no. 36, pp. 14-19, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/352256.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Pol Gimeno, Xavier Peribañez, Julià Hinojosa, La física al servei de l’esport , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 26 (2013): Desembre
- Julià Hinojosa, Neus Sanmartí Puig, Anàlisi del procés de lectura d’un guió de pràctiques per a l’aplicació del mètode científic , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 5 (2006): Desembre
- Adrián Giral, Cèlia Martí, Cristina Orriols, Nil Prat, Julià Hinojosa, Els corrents de Foucault a cop d’ull : oscil·lació esmorteïda pels corrents de Foucault , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 19 (2011): Juny
- Julià Hinojosa, III Jornada del Treball de Recerca a l’Escola Pia Sarrià-Calassanç , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 28 (2014): Juny