Implementació de l’emprenedoria en els estudis de Biblioteconomia i Documentació: un exemple danès

Main Article Content

Michael Rene Kristiansson
Henrik Jochumsen
La finalitat d'aquest article és demostrar de quina manera l'ensenyament i l'aprenentatge centrat en l'emprenedoria es pot implementar en el context específic de la Biblioteconomia i la Documentació (BID) i alhora exposar els reptes que representa implementar l'emprenedoria en el context universitari general. Es presenta un concepte d'ensenyament i aprenentatge que s'ha dissenyat per satisfer els requisits acadèmics i també per treballar de manera satisfactòria i rellevant en el context de la Biblioteconomia i la Documentació (és a dir, en un context no empresarial). S'expliquen i analitzen les bases teòriques d'aquest concepte d'ensenyament i aprenentatge i, a més, es presenten les experiències concretes, els resultats i els assoliments dels seminaris i els cursos a la Det Informationsvidenskabelige Akademi on s'ha desenvolupat aquest concepte
Paraules clau
Plans d'estudis, Mètodes d'ensenyament i aprenentatge, Biblioteconomía, Documentació, Empreses, Dinamarca

Article Details

Com citar
Kristiansson, Michael Rene; and Jochumsen, Henrik. “Implementació de l’emprenedoria en els estudis de Biblioteconomia i Documentació: un exemple danès”. BiD: textos universitaris de biblioteconomia i documentació, no. 35, https://raco.cat/index.php/BiD/article/view/304149.