Les nocions de temps i aspecte en els llibres de secundària: anàlisi i propostes

Main Article Content

Isabel Crespí
Ares Llop Naya
En aquest article analitzem l’aproximació a les categories de temps i d’aspecte als llibres de text de Llengua catalana i literatura per a l’educació secundària obligatòria. Concretament, revisem com se’n plantegen la definició, la seqüenciació i l’enfocament de l’ensenyament-aprenentatge. Així mateix, la revisió d’aquests aspectes s’acompanya d’una sèrie d’observacions crítiques i propostes de millora que permeten tractar el temps i l’aspecte com a categories funcionals universals, a través de la reflexió significativa sobre el significat d’aquests termes i l’ús de les diferents formes del paradigma verbal des de l’òptica del discurs.

Article Details

Com citar
Crespí, Isabel; and Llop Naya, Ares. “Les nocions de temps i aspecte en els llibres de secundària: anàlisi i propostes”. Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, vol.VOL 14, no. 1, p. e1026, doi:10.5565/rev/jtl3.1026.
Biografies de l'autor/a

Isabel Crespí, Queen Mary University of London

Catalan Teaching Assistant al departament de llengües i cultures modernes de la Queen Mary University of London

Ares Llop Naya, University of Cambridge

Associate Lecturer al departament d’espanyol i portuguès de la University of Cambridge