La evaluación de lenguas en un colegio plurilingüe : un estudio de caso de las creencias pedagógicas del profesorado

Main Article Content

Zita Mate
L'article descriu els resultats d'un estudi de cas que investiga les creences, representacions i sabers de professors de llengua, indaga sobre com expliquen aquests professors les seves pràctiques d'avaluació amb alumnes que aprenen simultàniament diverses llengües. Amb aquesta finalitat es va escollir un centre internacional que porta més d'un segle experimentant l'ensenyament plurilingüe. Es van realitzar tres entrevistes semi - estructurades, l'anàlisi de les quals desvelà que cada docent entén l'avaluació com a part integrant del procés d'ensenyament-aprenentatge. Des del punt de vista de l'alumne, els mètodes que empren els docents es complementen, encara que el plantejament de la seva avaluació en cada cas és monolingüe.
Paraules clau
Investigació de cas, Avaluació, Creences pedagògiques, Ensenyament de llengües, Plurilingüisme

Article Details

Com citar
Mate, Zita. “La evaluación de lenguas en un colegio plurilingüe : un estudio de caso de las creencias pedagógicas del profesorado”. Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, vol.VOL 10, no. 3, pp. 28-46, https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/329358.