El uso del chat en contextos de aprendizaje de lenguas: Translanguaging practices
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Lidia Lemus
Universitat Autònoma de Barcelona
José Antonio Saura Rami
Universidad de Zaragoza
Aquest article analitza una interacció telecolaborativa realitzada entre dos estudiants de magisteri d'espanyol i anglès com a llengua estrangera, respectivament, durant la seva formació inicial desenvolupada en dos països diferents. L'anàlisi de les dades es basa en la teoria de l'Anàlisi Conversacional (AC) i es recolza teòricament en una perspectiva socioconstructivista de l'aprenentatge. L'article discuteix les característiques de la interacció entre les mestres en formació i l'impacte que pot tenir en el seu aprenentatge d'una segona llengua i en la consecució de l'objectiu de la tasca a realitzar.
Paraules clau:
Teleinteracció, Formació del professorat, Adquisició de segones llengües, Anàlisi conversacional, Translanguaging
Article Details
Com citar
Lemus, Lidia; and Saura Rami, José Antonio. “El uso del chat en contextos de aprendizaje de lenguas: Translanguaging practices”. Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, vol.VOL 8, no. 2, pp. 48-68, https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/297827.
Articles més llegits del mateix autor/a
- José Antonio Saura Rami, Una secuencia didáctica gramatical : el incremento personal hu, hue del benasqués , Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature: Vol. 7 Núm. 3 (2014): August/September