El uso del chat en contextos de aprendizaje de lenguas: Translanguaging practices

Main Article Content

Lidia Lemus
José Antonio Saura Rami
Aquest article analitza una interacció telecolaborativa realitzada entre dos estudiants de magisteri d'espanyol i anglès com a llengua estrangera, respectivament, durant la seva formació inicial desenvolupada en dos països diferents. L'anàlisi de les dades es basa en la teoria de l'Anàlisi Conversacional (AC) i es recolza teòricament en una perspectiva socioconstructivista de l'aprenentatge. L'article discuteix les característiques de la interacció entre les mestres en formació i l'impacte que pot tenir en el seu aprenentatge d'una segona llengua i en la consecució de l'objectiu de la tasca a realitzar.

Paraules clau:

Teleinteracció, Formació del professorat, Adquisició de segones llengües, Anàlisi conversacional, Translanguaging

Article Details

Com citar
Lemus, Lidia; and Saura Rami, José Antonio. “El uso del chat en contextos de aprendizaje de lenguas: Translanguaging practices”. Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, vol.VOL 8, no. 2, pp. 48-68, https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/297827.