Derrida i el cinema (assetjant el visible)
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Cristina de Peretti
UNED
En aquest article s’aborda la relació de Derrida amb el cinema i les seves reflexions sobre aquest tema des de tres angles diferents, però relacionats: 1) el de la seva experiència, des de la infància, com a espectador «no expert» en la matèria; 2) el del seu «aprenentatge» com a actor davant les càmeres; i 3) el del seu treball i les seves consideracions com a escriptor i filòsof.
Paraules clau
Derrida, cinema, espectralitat, petjada, reproductibilitat tècnica
Article Details
Com citar
de Peretti, Cristina. “Derrida i el cinema (assetjant el visible)”. Aurora: papeles del Seminario María Zambrano, no. 23, doi:10.1344/Aurora2022.23.9.
Drets
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.
(c) Cristina de Peretti, 2022
Drets d'autor
L'autor/a que publica en aquesta revista està d'acord amb els termes següents: a. L'autor/a conserva els drets d’autoria i atorga a la revista el dret de primera publicació de l’obra. b. Els textos es difondran amb la llicència Reconeixement de Creative Commons, la qual permet compartir l’obra amb tercers, sempre que en reconeguin l’autoria, la publicació inicial en aquesta revista i les condicions de la llicència.Articles més llegits del mateix autor/a
- Cristina de Peretti, Érase una vez «un reino de literatura...» , Aurora: papeles del Seminario María Zambrano: Núm. 19 (2018)