Análisis temático de proyectos finales de un Máster en eLearning desde la perspectiva de género

Main Article Content

Lourdes Guàrdia
Marcelo Maina
Albert Sangrà
Els projectes finals del Màster universitari en Educació i TIC (eLearning) de la UOC, desenvolupats bàsicament per docents i formadors, constitueixen un repertori interessant i il·lustratiu de propostes d'introducció de les TIC a l'àmbit educatiu. Una anàlisi temàtica des de la perspectiva de gènere aporta dades que mostren tendències i comportaments respecte la integració de les TIC a l'educació, on cada cop, homes i dones mostren simil·lituds malgrat els estereotips identificats. Es posa de manifest amb un estudi que ambdós gèneres avancen casi en paral·lel i que les competències tecnològiques no suposen un obstacle perquè les dones segueixin els itineraris del programa on aquestes es requereix a un major nivell. Aquesta situació té implicacions respecte la influència que les dones puguin exercir en l'evolució de l'elearning, ja que aquestes actuen com a professionals en major nombre que els homes al sector educatiu.

Article Details

Com citar
Guàrdia, Lourdes et al. “Análisis temático de proyectos finales de un Máster en eLearning desde la perspectiva de género”. Athenea digital, vol.VOL 12, no. 3, pp. 11-26, https://raco.cat/index.php/Athenea/article/view/291540.