Efectes d’un programa aquàtic educatiu dirigit a alumnat amb síndrome d’Angelman sobre la dimensió física: un estudi qualitatiu

Main Article Content

Jaime Cantallops Ramón
Josep Vidal Conti
Pere A. Borràs Rotger
Francesc Xavier Ponseti Verdaguer
Pere Palou Sampol
L’objectiu d’aquest treball és elaborar i aplicar un programa aquàtic educatiu dirigit a alumnat greument afectat d’un centre d’educació especial, amb la intenció d’oferir un recurs educatiu que contribueixi a la seva educació integral i, a la vegada, avaluï els beneficis observats. La investigació està motivada per la falta d’estudis i experiències que relacionen l’aigua com a mitjà d’aprenentatge amb les persones greument afectades. S’ha treballat amb un total de dos participants amb síndrome d’Angelman, d’edats compreses entre els onze i els tretze anys. S’ha recollit la informació a partir d’entrevistes amb els professionals, gravacions amb càmera de vídeo de les sessions i fulls de registre. Els resultats mostren com el medi aquàtic pot contribuir al desenvolupament físic dels participants.
Keywords
medi aquàtic, síndrome d’Angelman, estudi qualitatiu, qualitat de vida i dimensió física

Article Details

How to Cite
Cantallops Ramón, Jaime et al. “Efectes d’un programa aquàtic educatiu dirigit a alumnat amb síndrome d’Angelman sobre la dimensió física: un estudi qualitatiu”. Apunts. Educació física i esports, vol.VOL 1, no. 103, pp. 16-23, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFE/article/view/247963.

Most read articles by the same author(s)