El professorat d’educació física davant la realitat multicultural: percepció sobre l’alumnat, intervenció pedagògica i trajectòria professional. Un estudi de casos en educació primària
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Gonzalo Flores Aguilar
A la llum dels nous reptes i problemàtiques que ha desencadenat el progressiu increment de la població escolar estrangera a l’escola primària catalana, l’escola es reafirma com un marc privilegiat per afavorir el seu rol inclusiu, socialitzador i transformador de la realitat social. De la mateixa manera, el paper del professorat adquireix una vital importància per impulsar i instaurar els principis educatius interculturals que les esferes polítiques i teòriques promulguen.
Paraules clau
educació física intercultural, professorat educació física, escoles multiculturals
Article Details
Com citar
Flores Aguilar, Gonzalo. “El professorat d’educació física davant la realitat multicultural: percepció sobre l’alumnat, intervenció pedagògica i trajectòria professional. Un estudi de casos en educació primària”. Apunts. Educació física i esports, vol.VOL 2, no. 124, p. 122, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFE/article/view/310643.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Gonzalo Flores Aguilar, Maria Prat Grau, Susanna Soler Prat, Mirant endarrere: la veu del professorat d’educació física sobre la seva trajectòria professional en una escola multicultural , Apunts. Educació física i esports: Vol. 4 Núm. 122 (2015)