El contacontes com a proposta interdisciplinar per a Primària
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
A la proposta que presentem, fem servir el "contacontes", tal i com es proposa en el disseny curricular, per tal d'aconseguir un treball globalitzat que procuri els alumnes un aprenentatge significatiu dels continguts de les diferents àrees que el currículum marca per a "etapa de primària. El plantejament es proposa de manera que existeixi una implicació per part del grup de professors en el procés d'elaboració, aconseguint d'aquesta manera una major motivació dels alumnes, que veuen reflectit en els seus educadors l'esperit de col•laboració i cooperació. Oferim una visió general dels objectius que es poden desenvolupar des del pla procedimental, temàtic i actitudinal. AI mateix temps, marquem unes pautes d'actuació en la intervenció del grup de professors a l'hora d'aplicar-lo, tot considerant les característiques que tenen els elements que intervenen en el procés d'ensenyament i els aspectes metodològics a tenir en compte a l'hora d'aplicar el "contacontes". Tot valorant aquesta proposta des de l'àrea d'educació física es donaran unes consideracions prèvies a l'aplicació del "contacontes" i un cop les hem superat les podem organitzar en les nostres sessions.
Paraules ClauArticle Details
Articles més llegits del mateix autor/a
- Julio Conde Caveda, Milagros Arteaga Checa, Virginia Viciana Garófano, Interdisciplinarietat de les àrees en l'educació primària. L'educació física reforç de l'àrea de llengua castellana i literatura , Apunts. Educació física i esports: Vol. 1 Núm. 51 (1998)
- Rogelio Parra Jesús, Emilio J. Martínez López, María Luisa Zagalaz Sánchez, Aproximació històrica al waterpolo. Dels orígens lúdics al més alt nivell competitiu mundial i espanyol , Apunts. Educació física i esports: Vol. 4 Núm. 86 (2006)
- Inmaculada Rodríguez Marín, María Luisa Zagalaz Sánchez, Emilio J. Martínez López, Anorèxia nerviosa i pràctica d’exercici físic per perdre pes , Apunts. Educació física i esports: Vol. 4 Núm. 82 (2005)
- Fernando Calahorro Cañada, María Luisa Zagalaz Sánchez, Amador Jesús Lara Sánchez, Gema Torres-Luque, Anàlisi de la condició física en joves jugadors de futbol segons la categoriade formació i el lloc específic , Apunts. Educació física i esports: Vol. 3 Núm. 109 (2012)