El conte motor i el Ioga a l’ensenyament primari. Possibilitat d’una experiència interdisciplinària des de l’Educació Física

Main Article Content

Enrique Bravo Sainz
Verónica Pagazaurtundua Vitores
Incorporar el ioga al moviment suposa acompanyar-lo de la respiració, la relaxació i la concentració. Aquesta pràctica dotarà de més qualitat cada descobriment corporal que els alumnes realitzin, perquè l’interioritzaran d’una manera harmoniosa i concorde a les seves possibilitats. Durant l’Educació Primària tots aquests elements poden treballar-se a l’àrea d’Educació Física aprofitant el recurs metodològic dels contes motors. En aquest article exposem algunes pautes d’actuació de l’especialista d’Educació Física a l’hora d’estructurar i desenvolupar la seva tasca; però, a més a més, donem suport a la possibilitat d’una experiència interdisciplinària al voltant del poder formatiu dels contes i orientem el grup de mestres en els passos a seguir en una intervenció conjunta.
Paraules clau
Ioga, Conte motor, Relació interdisciplinària, Autoconeixement

Article Details

Com citar
Bravo Sainz, Enrique; and Pagazaurtundua Vitores, Verónica. “El conte motor i el Ioga a l’ensenyament primari. Possibilitat d’una experiència interdisciplinària des de l’Educació Física”. Apunts. Educació física i esports, vol.VOL 2, no. 72, pp. 35-40, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFE/article/view/301055.