L’impacte del màrqueting per al finançament dels Comitès Olímpics Nacionals
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
El conjunt d’ens esportius que conformen el Moviment Olímpic tenen una gran potencialitat a partir de l’aplicació de les tècniques de màrqueting. En aquest context, els Comitès Olímpics Nacionals han estat tradicionalment els ens que majors dificultats han tingut per a ocupar un espai en aquests fluxos econòmics. Les Federacions, els Clubs i els esportistes han tingut sempre un paper més actiu en la implantació de les tècniques de màrqueting per a la consecució dels recursos necessaris. En aquest article pretenem de donar una visió de quins són els instruments i les tècniques que poden utilitzar els comitès olímpics nacionals per tal d’ocupar un espai rellevant en la configuració de les estructures del moviment olímpic, especialment a partir d’un increment dels seus ingressos i de les seves potencialitats de comunicació.
Article Details
Articles més llegits del mateix autor/a
- Francesc Solanellas Donato, Andreu Camps Povill, Marta Carranza Gil-Dolz del Castellar, Eulàlia Dordal Culla, Anna Carné Miguélez, Els Jocs Olímpics de Barcelona, 25 anys després (3) , Apunts. Educació física i esports: Vol. 3 Núm. 129 (2017)
- Francesc Solanellas Donato, Andreu Camps Povill, Jean-Loup Chappelet, Iain Edmonson, Holger Preuss, Enric Truñó Lagares, Els Jocs Olímpics de Barcelona, 25 anys després (4) , Apunts. Educació física i esports: Vol. 4 Núm. 130 (2017)