L’impacte del màrqueting per al finançament dels Comitès Olímpics Nacionals

Main Article Content

Andreu Camps Povill

El conjunt d’ens esportius que conformen el Moviment Olímpic tenen una gran potencialitat a partir de l’aplicació de les tècniques de màrqueting. En aquest context, els Comitès Olímpics Nacionals han estat tradicionalment els ens que majors dificultats han tingut per a ocupar un espai en aquests fluxos econòmics. Les Federacions, els Clubs i els esportistes han tingut sempre un paper més actiu en la implantació de les tècniques de màrqueting per a la consecució dels recursos necessaris. En aquest article pretenem de donar una visió de quins són els instruments i les tècniques que poden utilitzar els comitès olímpics nacionals per tal d’ocupar un espai rellevant en la configuració de les estructures del moviment olímpic, especialment a partir d’un increment dels seus ingressos i de les seves potencialitats de comunicació.

Paraules clau
Màrqueting, Financiació, Moviment olímpic.

Article Details

Com citar
Camps Povill, Andreu. “L’impacte del màrqueting per al finançament dels Comitès Olímpics Nacionals”. Apunts. Educació física i esports, vol.VOL 4, no. 86, pp. 62-73, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFE/article/view/300593.

Articles més llegits del mateix autor/a