Resultats d’un cas pràctic d’autoavaluació en educació física en l’etapa de primària
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Nuria Ureña Ortín
Fernando Ureña Villanueva
Antonio P. Velandrino Nicolás
Francisco Alarcón López
En aquest article es mostren els resultats de la posada en pràctica d’un instrument d’Autoavaluació en l’Etapa de Primària amb un grup concret d’alumnes. La finalitat d’aquest sistema d’Autoavaluació és permetre la participació dels alumnes en el propi procés d’ensenyament i aprenentatge per al contingut de l’habilitat bàsica de maneig de mòbils (llançaments, recepcions i bots). Els resultats es van obtenir a partir de qüestionaris d’Autoavaluació dissenyats i preparats per a cadascun dels cicles que conformen aquesta etapa (Ureña, 2004).
Paraules clau
Qüestionari autoavaluació, Participació en el procés ensenyament i aprenentatge.
Article Details
Com citar
Ureña Ortín, Nuria et al. “Resultats d’un cas pràctic d’autoavaluació en educació física en l’etapa de primària”. Apunts. Educació física i esports, vol.VOL 4, no. 86, pp. 22-33, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFE/article/view/300578.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Fernando Ureña Villanueva, Antonio P. Velandrino, Joaquín Parra Martínez, L'avaluació de l'aptitud física en escolars d'educació secundària , Apunts. Educació física i esports: Vol. 2 Núm. 52 (1998)
- Francisco Alarcón López, David Cárdenas Vélez, Nuria Ureña Ortín, Influència dels factors d’organització de les tasques d’aprenentatge sobre els temps de pràctica del jugador de bàsquet , Apunts. Educació física i esports: Vol. 2 Núm. 92 (2008)