Avaluació i contrast dels mètodes d’ensenyament tradicional i lúdic

Main Article Content

Fabio Bovi
Antonio Palomino
Juan José González Henríquez

La natació, com ja és sabut, és un dels esports més recomanats a hores d’ara, per la qual cosa en resulta molt interessant l’estudi i la comprensió dels diferents aspectes que el caracteritzen, amb particular referència a determinats intervals d’edat. Aquest treball té com a objectiu el coneixement de les diferències que es produeixen entre l’ensenyament de la natació a través de la utilització d’una metodologia sistèmica o tradicional, i l’ensenyament d’aquesta pràctica duta a terme de forma lúdica. La raó que ens ha portat a la realització d’aquest estudi ha estat la intenció d’esbrinar si totes dues metodologies influeixen de la mateixa manera en l’aprenentatge de la natació, o si l’una és més efectiva i completa que l’altra. Per respondre a la nostra hipòtesi, hem analitzat tots els aspectes considerats d’especial rellevància en l’aprenentatge de la natació, sobretot els relacionats amb els intervals d’edat elegits per al nostre estudi (3-8 anys), i finalment hem obtingut uns resultats que ens han confirmat que existeixen diferències significatives, entre les dues estratègies utilitzades.

Paraules clau
Natació, Metodologia, Lúdic, Sistèmic, Aprenentatge.

Article Details

Com citar
Bovi, Fabio et al. “Avaluació i contrast dels mètodes d’ensenyament tradicional i lúdic”. Apunts. Educació física i esports, vol.VOL 4, no. 94, pp. 29-36, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFE/article/view/300025.

Articles més llegits del mateix autor/a