Avaluació i contrast dels mètodes d’ensenyament tradicional i lúdic
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
La natació, com ja és sabut, és un dels esports més recomanats a hores d’ara, per la qual cosa en resulta molt interessant l’estudi i la comprensió dels diferents aspectes que el caracteritzen, amb particular referència a determinats intervals d’edat. Aquest treball té com a objectiu el coneixement de les diferències que es produeixen entre l’ensenyament de la natació a través de la utilització d’una metodologia sistèmica o tradicional, i l’ensenyament d’aquesta pràctica duta a terme de forma lúdica. La raó que ens ha portat a la realització d’aquest estudi ha estat la intenció d’esbrinar si totes dues metodologies influeixen de la mateixa manera en l’aprenentatge de la natació, o si l’una és més efectiva i completa que l’altra. Per respondre a la nostra hipòtesi, hem analitzat tots els aspectes considerats d’especial rellevància en l’aprenentatge de la natació, sobretot els relacionats amb els intervals d’edat elegits per al nostre estudi (3-8 anys), i finalment hem obtingut uns resultats que ens han confirmat que existeixen diferències significatives, entre les dues estratègies utilitzades.
Article Details
Articles més llegits del mateix autor/a
- Beatriz Romero Quintero, Antonio Palomino Martín, Juan José González Henríquez, El perfil antropomètric de la gimnàstica rítmica , Apunts. Educació física i esports: Vol. 1 Núm. 103 (2011)