Models d’ensenyament en la iniciació esportiva i l’esport escolar. Estudi comparatiu en judo

Main Article Content

José Miguel Álamo Mendoza
Fernando Amador Ramírez
Xurxo Dopico Calvo
Eliseo Iglesias Soler
Bárbara Quintana Lima
En aquest treball pretenem comparar tres models d’ensenyament entre si en la iniciació esportiva al judo. Els tres models d’ensenyament són el tecnicotradicional (tècnic), el model vertical amb especial incidència en la tècnica (tecnicotàctic) i el vertical estructural (tàctic). Per aquest motiu, s’han organitzat tres grups d’alumnat amb el qual s’ha desenvolupat un procés d’iniciació al judo durant quatre mesos utilitzant els mètodes d’ensenyament esmentats. En els resultats d’aquest estudi, podem comprovar que hi ha models d’ensenyament que poden resultar més adequats per a l’adquisició d’aprenentatges en la iniciació al judo.
Paraules clau
models d’ensenyament, estils d’ensenyament, esport escolar, judo

Article Details

Com citar
Álamo Mendoza, José Miguel et al. “Models d’ensenyament en la iniciació esportiva i l’esport escolar. Estudi comparatiu en judo”. Apunts. Educació física i esports, vol.VOL 2, no. 104, pp. 88-95, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFE/article/view/247888.