Models d’ensenyament en la iniciació esportiva i l’esport escolar. Estudi comparatiu en judo
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
José Miguel Álamo Mendoza
Fernando Amador Ramírez
Xurxo Dopico Calvo
Eliseo Iglesias Soler
Bárbara Quintana Lima
En aquest treball pretenem comparar tres models d’ensenyament entre si en la iniciació esportiva al judo. Els tres models d’ensenyament són el tecnicotradicional (tècnic), el model vertical amb especial incidència en la tècnica (tecnicotàctic) i el vertical estructural (tàctic). Per aquest motiu, s’han organitzat tres grups d’alumnat amb el qual s’ha desenvolupat un procés d’iniciació al judo durant quatre mesos utilitzant els mètodes d’ensenyament esmentats. En els resultats d’aquest estudi, podem comprovar que hi ha models d’ensenyament que poden resultar més adequats per a l’adquisició d’aprenentatges en la iniciació al judo.
Paraules clau
models d’ensenyament, estils d’ensenyament, esport escolar, judo
Article Details
Com citar
Álamo Mendoza, José Miguel et al. “Models d’ensenyament en la iniciació esportiva i l’esport escolar. Estudi comparatiu en judo”. Apunts. Educació física i esports, vol.VOL 2, no. 104, pp. 88-95, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFE/article/view/247888.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Eliseo Iglesias Soler, Iván Clavel San Emeterio, Óscar Carballo Iglesias, Jorge Dopico Calvo, José Luis Tuimil López, Anàlisi de les adaptacions agudes a l'entrenament de força màxima mitjançant l'estudi de les modificacions del rendiment mecànic del tren superior , Apunts. Educació física i esports: Vol. 1 Núm. 87 (2007)
- Luis Morenilla Burló, Eliseo Iglesias Soler, Relació entre hàbits de pràctica esportiva i condició física en adolescents de Galícia , Apunts. Educació física i esports: Vol. 1 Núm. 107 (2012)
- Fernando Amador Ramírez, Anàlisi de la formació universitària en les ciències de l'esport. La seva adequació als perfils professionals , Apunts. Educació física i esports: Vol. 4 Núm. 50 (1997)