LES CIÈNCIES SOCIALS I L'EF La comprensió de conceptes abstractes a través del joc

Main Article Content

Vicente Martínez de Hero
Jesús Mascaraque Muñoz

Presentem un treball concret entre dos professors, l'un de teoria (economia) i l'altre d'educació física, per,
explicar als alumnes problemes rics mitjançant una solució motriu elaborada pel professor d'educació
física. L'objectiu a cobrir és: comprensió d'un concepte a través d'un exercici físic divertit. En aquesta classe s'explicava la creació de diner bancari per mitjà d'un joc en dues fases, seguit d'un col·loqui entre professors i alumnes. Per a l'avaluació s'efectuà una enquestaque oferí el resultat, òptim, d'haver estat útil a vint-i-cinc de trenta alumnes (83,3%).  D'aquests resultats es pot concloure que aquest mètode per a l'aprenentatge
intel·lectual a través del moviment resulta prou adequat. És, també, un mecanisme més per a motivar
l'alumne a fi que realitzi moviments. Aquest estudi s'ha desenvolupat al centre de formació professional Sad
Roque-Carabanchel de Madrid.

Paraules clau
Sense especificar

Article Details

Com citar
Martínez de Hero, Vicente; and Mascaraque Muñoz, Jesús. “LES CIÈNCIES SOCIALS I L’EF: La comprensió de conceptes abstractes a través del joc”. Apunts. Educació Física i Esports, vol.VOL 3, no. 05, pp. 18-19, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFD/article/view/384158.