MÀRKETING DE LES INSTAL·LACIONS ESPORTIVES

Main Article Content

Andreu Camps Povill

Dins d’una configuració social com la que vivim, el tema esportiu adquireix una rellevància peculiar, ja que ha ar-ribat a convertir-se en una necessitat per un nucli important de la població. Sense entrar en la discussió teòrica so-bre la motivació de l’individu cap aquest tipus de pràctica, ja que depèn molt del grau d’integració en el mode de vida de cadascú, per tant la podem considerar com a primària (biològica), secundària (social) o com a terciària (transcendent), del que no hi ha dubte és que en qualsevol sistema econòmic, tota necessitat pot cobrir-se per la cor-responent oferta. En les pràctiques o activitats físico-esportives, aquesta resposta, dins d’un sistema econòmic de mercat, pot sorgir de dues vies diferents, per una banda hi ha l’Estat o Administracions Públi-ques en general que responen a aquesta necessitat guiats per la teoria políticofilosòfica de l’Estat del Benestar, però d’altra banda, responen els particulars per què se n’adonen que si la gent té una necessitat determinada voldrà dir que estan disposats a pagar per ella i per tant veuen en aquest tipus d’activitat una possibilitat de lucre.

Paraules clau
márketing

Article Details

Com citar
Camps Povill, Andreu. “MÀRKETING DE LES INSTAL·LACIONS ESPORTIVES”. Apunts. Educació Física i Esports, vol.VOL 3, no. 13, pp. 12-15, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFD/article/view/383640.