L’AULA D’EDUCACIÓ FÍSICA Anàlisi i reflexió
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
El procés de l' ensenyament en Educació Física, com en qualsevol àrea, és un fenomen complex i multidimensional que refusa tota conceptualització des d’un punt de vista unidireccional. De manera molt general podem definir l’Educació Física com la part de l’Edu-cació que utilitza d’una manera siste-màtica les activitats físiques i la in-fluència dels agents naturals: aire, sol, aigua, etc., com a mitjans específics. No obstant, la majoria dels estudis realitzats se sustenten o fonamenten en pilars que són, sens dubte importants, com les aptituds del nen, el disseny curricular, estratègies pedagògiques, mètodes d’ensenyament, formes d’instrucció, etc. però fent quasi sempre omissió de “L’IMPACTE AMBIENTAL”. Si la interacció personal en l’educació física es pot distingir precisament per la seva naturalesa física, i,no és aquesta mereixedora d’un capítol destinat a l’anàlisi i reflexió de la incidència de l’ambient físic en l’entorn educatiu..., i més concretament a l’aula d’EF?
Article Details
Articles més llegits del mateix autor/a
- Juan Carlos López González, ENTORN FÍSIC Estratègia d’instrucció en l’educació física especial , Apunts. Educació Física i Esports: Vol. 4 Núm. 14 (1988)