L'ANÀLISI DE LA INTERACCIÓ A LES CLASSES D'EDUCACIÓ FÍSICA

Main Article Content

Miguel Ángel Delgado Noguera

L'ensenyament, per als seus professionals, consisteix, fonamentalment, en dissenyar ambients o situacions de treball pels alumnes, conduint l'activitat, de manera que vagi desenvolupat el curriculum, al temps que omple la vida escolar de forma ordenada, guiats per una intencionalitat (GIMENO, 1988). Precisament, a partir del disseny de les situacions de treball es produeix la conducció de l'activitat i la interacció
didàctica. Si volem plantejar que l'ensenyament de l'Educació Física (en conseqüència la Didàctica de l'Educació Física) sigui científic i crític, és necessari que ens apropem, amb la major precisió possible,
a la realitat, a la praxis d'allò que succeeix quan ensenyem. Per això és fonamental analitzar la nostra pràctica, realitzar una anàlisi de l'ensenyament de l'Educació Física. 

Paraules clau
diaris, l'anàlisi, fotografies, enregistraments

Article Details

Com citar
Delgado Noguera, Miguel Ángel. “L’ANÀLISI DE LA INTERACCIÓ A LES CLASSES D’EDUCACIÓ FÍSICA”. Apunts. Educació Física i Esports, vol.VOL 2, no. 16-17, pp. 95-98, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFD/article/view/382397.