L'ANÀLISI DE LA INTERACCIÓ A LES CLASSES D'EDUCACIÓ FÍSICA
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
L'ensenyament, per als seus professionals, consisteix, fonamentalment, en dissenyar ambients o situacions de treball pels alumnes, conduint l'activitat, de manera que vagi desenvolupat el curriculum, al temps que omple la vida escolar de forma ordenada, guiats per una intencionalitat (GIMENO, 1988). Precisament, a partir del disseny de les situacions de treball es produeix la conducció de l'activitat i la interacció
didàctica. Si volem plantejar que l'ensenyament de l'Educació Física (en conseqüència la Didàctica de l'Educació Física) sigui científic i crític, és necessari que ens apropem, amb la major precisió possible,
a la realitat, a la praxis d'allò que succeeix quan ensenyem. Per això és fonamental analitzar la nostra pràctica, realitzar una anàlisi de l'ensenyament de l'Educació Física.
Article Details
Articles més llegits del mateix autor/a
- Jesús Viciana Ramírez, Miguel Ángel Delgado Noguera, La programación e intervención didáctica en el deporte escolar (II). Aportaciones de los diferentes estilos de enseñanza , Apunts. Educació Física i Esports: Vol. 2 Núm. 56 (1999)
- Álvaro Sicilia Camacho, Pedro Sáenz-López Buñuel, José Ignacio Manzano Moreno, Miguel Ángel Delgado Noguera, El desarrollo curricular de la Educación Física en Primaria y Secundaria: un análisis desde la perspectiva del profesorado , Apunts. Educació Física i Esports: Vol. 4 Núm. 98 (2009)
- Jesús Medina Casaubón, Miguel Angel Delgado Noguera, Estudio de las actividades de formación del practicum de enseñanza según las opciones profesionales de los profesores en prácticas de educación física , Apunts. Educació Física i Esports: Vol. 1 Núm. 51 (1998)