Por una sociosemiótica de los discursos de la comunicación de masas
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
José Manuel Pérez Tornero
Article Details
How to Cite
Pérez Tornero, José Manuel. “Por una sociosemiótica de los discursos de la comunicación de masas”. Anàlisi: quaderns de comunicació i cultura, no. 3, pp. 31-55, https://raco.cat/index.php/Analisi/article/view/40986.
Rights
Copyright
All contents published by Anàlisi are subject to license Attribution 3.0 Spain from Creative Commons, whose complete text can be consulted at http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/deed.en. Thus, copying, distribution, public communication, derivative works and commercial use of content are permitted as of the aforementioned issue provided that the source (Anàlisi) and the author of the text are cited.It is the responsibility of the authors to obtain the necessary permits for images that are subject to copyright.
For uses of the contents not foreseen in these rules of publication it is necessary to directly contact the director of the journal through the address revista.analisi@uab.cat
Unless otherwise indicated, we'll consider our privacy statement and legal notice accepted upon completion of a submission and of the register form.
The author hereby declares that he/she is the original author of the work. The editors shall thus not be held responsible for any obligation or legal action that may derive from the work submitted in terms of violation of third parties' rights, whether intellectual property, trade secret or any other right.Most read articles by the same author(s)
- José Manuel Pérez Tornero, María Oralia Paredes Sánchez, Glòria Baena, Santiago Giraldo Luque, Santiago Tejedor, Núria Fernàndez, Trends and models of Media literacy in Europe : between digital competence and critical understanding , Anàlisi: quaderns de comunicació i cultura: No. 40 (2010)
- José Manuel Pérez Tornero, VILCHES, Lorenzo. La lectura de la imagen. Prensa, cine, televisión , Anàlisi: quaderns de comunicació i cultura: No. 10/11 (1987): Aspectes de la comunicació internacional
- José Manuel Pérez Tornero, Trascendencia, tiempo y estrategias enunciativas en el discurso de la publicidad , Anàlisi: quaderns de comunicació i cultura: No. 7/8 (1983): Semiòtica de comunicació de masses
- José Manuel Pérez Tornero, CIBERPERIODISME/CIBERPERIODISMO. Las innovaciones que acarrea el ciberperiodismo , Anàlisi: quaderns de comunicació i cultura: No. 36 (2008): Ciberperiodisme. Ciberperiodismo
- José Manuel Pérez Tornero, Semiótica de comunicación de masas: los términos de la cuestión , Anàlisi: quaderns de comunicació i cultura: No. 7/8 (1983): Semiòtica de comunicació de masses
- José Manuel Pérez Tornero, Los ciudadanos y la televisión. Participación, regulación y asociacionismo en Europa , Anàlisi: quaderns de comunicació i cultura: No. 32 (2005)
- José Manuel Pérez Tornero, Mito y repetición. La ideología subrepticia de 300 Millones , Anàlisi: quaderns de comunicació i cultura: No. 9 (1984): Series: cine, TV
- Antonio García Gimenez, José Manuel Pérez Tornero, Introduction , Anàlisi: quaderns de comunicació i cultura: No. 48 (2013): Issue 48 (September 2013) Monograph: Media Literacy and Youth
- José Manuel Pérez Tornero, Lorenzo Vilches, Cómo leer los textos: de la teoría a la práctica , Anàlisi: quaderns de comunicació i cultura: No. 7/8 (1983): Semiòtica de comunicació de masses
- Charo Lacalle Lacalle, José Manuel Pérez Tornero, Juan Carlos Suárez, Introduction , Anàlisi: quaderns de comunicació i cultura: No. 50 (2014): (May) The social construction of gender in the media