La docència dins de la Unitat Terapèutica Educativa Acompanya’m

Main Article Content

Laura Domínguez de Jesús
Oscar Mora Gombau

En aquest article parlarem sobre la nostra experiència impartint docència amb alumnes que arran de la seva situació vital, familiar i social han desenvolupat diferents traumes que han desembocat en algun problema de salut mental i sobre com nosaltres, des de la docència, intervenim per ajudar-los i guiar-los a trobar solucions conjuntes a la seva situació vital, i que puguin esdevenir persones crítiques i autònomes pròpies del segle i dels temps que vivim. Farem una petita aproximació a com, a través del vincle, podem establir petites reestructuracions de la psique que els ajudin a establir relacions positives amb ells mateixos, la seva família, els seus iguals i la societat en general. També podrem veure diferents estratègies que ens són útils a l’hora de deixar de banda la violència rebuda sigui per la via que sigui.

Paraules clau
Educació, salut mental, vincle, relacions positives, estratègies i mesures intensives

Article Details

Com citar
Domínguez de Jesús, Laura; and Mora Gombau, Oscar. “La docència dins de la Unitat Terapèutica Educativa Acompanya’m”. Àmbits de Psicopedagogia i Orientació, no. 60, pp. 181-9, https://raco.cat/index.php/AmbitsAAF/article/view/432328.