EL FISIOTERAPEUTA A L’ESCOLA: el perquè del treball basat en rutines i centrat en l’entorn
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Inma Hoyas Fernández
Fisioterapeuta Pediàtrica, EAP Sants-Montjuic. Barcelona
Marta Casbas Mourelle
Fisioterapeuta Pediàtrica, EAP Eixample. Barcelona
Què és el que fa millorar els infants i joves amb afectació motriu? Quins són els elements clau que els
porten a posar en joc tot el seu potencial per donar el millor d’ells mateixos i desenvolupar estratègies
que els permetin avançar, participar i aprendre, juntament amb els seus companys i companyes? Quines
són les seves necessitats reals a l’escola? Com els podem ajudar?
Aquestes són algunes preguntes que, els fisioterapeutes que treballem en l’entorn escolar, ens hauríem
de fer per saber quina intervenció és la més eficient i adequada, i respon millor a les necessitats i
expectatives d’aquests infants i joves.
Paraules clau
escola inclusiva, necessitats educatives especials, pràctica
Article Details
Com citar
Hoyas Fernández, Inma; and Casbas Mourelle, Marta. “EL FISIOTERAPEUTA A L’ESCOLA: el perquè del treball basat en rutines i centrat en l’entorn”. Àmbits de Psicopedagogia i Orientació, no. 42, pp. 36-44, https://raco.cat/index.php/AmbitsAAF/article/view/368355.
Drets
(c) Àmbits de Psicopedagogia i Orientació0