Main Navigation
Main Content
Sidebar
Registrarse
Entrar
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Castellano
English
Català
Toggle navigation
Actual
Archivos
Acerca de
Sobre la revista
Contacto
Materias
Inicio
Archivos
Vol. 8 Núm. 2 (2018)
Articles
Mobile Ethnography as an Innovative Tool for Customer Experience Research in Tourism – A Case of the Tourism Destination Upper Austria
Birgit Bosio, Sylvia Prunthaller
7-24
PDF (English)
De la turismofobia a la convivencia turística: el caso de Barcelona. Análisis comparativo con Ámsterdam y Berlín.
Jessica Alcalde Garcia, Núria Guitart Casalderrey, Anna Pitarch Mach, Óscar Vallvé Fernández
25-34
PDF
Location-Based Social Network Data for Exploring Spatial and Functional Urban Tourists and Residents Consumption Patterns.
Aurélie Cerdan Schwitzguébel, Oriol Romero Bartomeus
32-52
PDF (English)
How Urban Sustainable Development Can Improve Tourism Attractiveness.
Maryse Maryse Boivin, Georges A. Tanguay
53-70
PDF (English)