Evaluación de la Presencia de los Sitios Web de Turismo de Costa de España en los Motores de Búsqueda
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Las webs de las organizaciones de promoción del destino turístico suponen en muchos casos el primer contacto entre el turista y el destino. El presente trabajo analiza el posicionamiento en buscadores de dichas webs y propone un índice de visibilidad para las mismas. El análisis se lleva a cabo en tres marcos geográficos diferenciados: la provincia de Alicante, la Comunidad Valenciana y los destinos de costa del resto de regiones españolas. Los resultados muestran diferencias significativas en el posicionamiento en buscadores de las webs examinadas.
Article Details
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Copyright
The authors who publish in ARA agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal the right of first publication.
- Texts will be published under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work, provided they include an acknowledgement of the work’s authorship, its initial publication in this journal and the terms of the license.
- This material may not be used for commercial purposes.
- You may not distribute the modified material.
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)