Una aproximació a la recerca en responsabilitat social corporativa en el sector turístic

Main Article Content

Lluís Garay

La literatura sobre responsabilitat social corporativa (RSC) en el sector turístic sorgeix en gran mesura del paradigma del turisme sostenible, del qual ha extret l'interès per a equilibrar els impactes de l'empresa turística en els eixos ambiental, social i corporatiu. Les dues temàtiques que més referències han generat són el business case o la possible relació entre la seva introducció i la millora dels resultats de l'empresa i la relacionada amb el compromís amb els stakeholders. A part, la literatura s'ha preocupat per altres temes com la tipologia de pràctiques implementades o la consecució d'un altre tipus de resultats a partir d'aquestes. En tots aquests camps hi ha encara un gran potencial de desenvolupament, alhora que també emergeixen noves temàtiques.


Paraules clau
responsabilitat social corporativa, turisme sostenible, business case, stakeholders, pràctiques d'RSC, resultats de l'RSC

Article Details

Com citar
Garay, Lluís. “Una aproximació a la recerca en responsabilitat social corporativa en el sector turístic”. Oikonomics. Revista d’economia, empresa i societat, no. 7, pp. 43-48, https://raco.cat/index.php/oikonomics/article/view/400132.