Química de gènere des de la didàctica de les ciències socials

Main Article Content

Enric Ramiro Roca

En primer lloc, hem traçat el marc genèric de la desigualtat de gènere fent un recorregut pels sectors socials, religiosos i acadèmics que ens mostren l’estat de la qüestió. A continuació, fem una proposta concreta d’un recurs didàctic que ajude a la visibilitat de la dona en el camp científic. Per a això, hem triat un document que combina diferents tipologies lingü.stiques (biogràfica, descriptiva i instructiva), amb les matemàtiques, l’art del dibuix, el disseny i la poesia, diferents llenguatges com l’escrit, el visual i l’iconogràfic, la pedagogia i les ciències socials, molt en particular la història.

Paraules clau
igualtat de gèneres, País Valencià, matemàgia, recurs didàctic.

Article Details

Com citar
Ramiro Roca, Enric. “Química de gènere des de la didàctica de les ciències socials”. Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, no. 27, pp. 40-46, doi:10.17345/comeduc201440-46.