Nivells de representació de l'atenció conjunta
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Maria Teresa Mas
Elena Añaños
L’atenció conjunta és una habilitat cognitiva inherent al desenvolupament de l’infant. L’adquisició i el desenvolupament de l’atenció conjunta reflecteixen una evolució a partir de la qual es poden crear una sèrie de nivells o formes d’atenció conjunta. Proposem tres nivells d’atenció conjunta que reflecteixen evolutivament les diferents formes d’atendre de l’infant en les situacions d’interacció triàdica adult–objecte–infant. Aquestes diferents formes d’atendre, tal com assenyalen Adamson i Bakeman (1984) mesuren el grau d’acceptació o interiorització per part de l’infant del compromís conjunt que s’intenta establir a partir d’una part determinada d’un objecte o amb la seva totalitat.
Paraules clau
Atenció conjunta, Habilitat cognitiva, Educació Infantil.
Article Details
Com citar
Mas, Maria Teresa; and Añaños, Elena. “Nivells de representació de l’atenció conjunta”. Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, no. 21, pp. 32-34, doi:10.17345/comeduc200832-34.