Creences del professorat de la URV vers aspectes curriculars i metodològics de l’atenció educativa a l’alumnat amb discapacitat

Main Article Content

Belén Parera Pozuelo
Gemma Vedriel Sánchez
Maria Vives García

L’alumnat universitari amb discapacitat és cada vegada més present a les aules i
mostren unes necessitats educatives diferents a la dels seus companys i companyes que cal que el professorat les atengui. És per això, que si es vol una universitat inclusiva apta per a tot l’alumnat sense exclusions, és necessari formar i assessorar al professorat en aquesta nova funció. Aquest article, té com a objectiu principal obtenir, a través d’una enquesta, la màxima informació possible sobre creences i coneixements del professorat universitari sobre la docència a estudiants amb discapacitat. I, per tant, les seves conclusions, poden contribuir a millorar la formació docent d’aquest professorat.

Paraules clau
Universitat inclusiva, docència universitària, alumnat universitari amb discapacitat

Article Details

Com citar
Parera Pozuelo, Belén et al. “Creences del professorat de la URV vers aspectes curriculars i metodològics de l’atenció educativa a l’alumnat amb discapacitat”. Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l’Educació, no. 1, pp. 73-93, doi:10.17345/ute.2012.1.598.