Les estratègies persuasives en la publicitat cinematogràfica de premsa
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Xavier Ruiz Collantes
Josep M. Villagrasa
Article Details
Com citar
Ruiz Collantes, Xavier; and Villagrasa, Josep M. “Les estratègies persuasives en la publicitat cinematogràfica de premsa”. Temes de Disseny, no. 1, pp. 31-44, https://raco.cat/index.php/Temes/article/view/29029.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Xavier Ruiz Collantes, Dissenyar: informar, persuadir, comminar, denominar , Temes de Disseny: Núm. 2 (1988)
- Gui Bonsiepe, Anna Calvera, Anna Casanovas, Norberto Chaves, Miquel Mallol, Josep Puig, André Ricard, Pere Riera, Xavier Ruiz Collantes, Enric Satué, Enquesta: el disseny, eina de futur , Temes de Disseny: Núm. 8 (1993): Disseny, eina de futur
- Xavier Ruiz Collantes, Per a una metodologia generativa de creativitat publicitària , Temes de Disseny: Núm. 17 (2000): Creativitat, comunicació i mercat
- Xavier Ruiz Collantes, L'estètica del traç. El disseny en el disseny , Temes de Disseny: Núm. 9 (1993)
- Xavier Ruiz Collantes, Introducció , Temes de Disseny: Núm. 17 (2000): Creativitat, comunicació i mercat