Desempeño en lectura inicial de escolares con TEL que presentan problemas fonológicos o morfosintácticos
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Carmen Julia Coloma
Zulema De Barbieri
Paula Alarcón
Article Details
Com citar
Coloma, Carmen Julia et al. “Desempeño en lectura inicial de escolares con TEL que presentan problemas fonológicos o morfosintácticos”. Sintagma: revista de lingüística, vol.VOL 22, pp. 69-81, https://raco.cat/index.php/Sintagma/article/view/244140.
Drets
Drets d'autor
L'autor que publica un article a Sintagma manté els drets de publicació de la seva obra i accepta les condicions de llicència d'explotació de Creative Commons by 3.0
Els articles publicats en aquesta revista estan subjectes –llevat que s'indiqui el contrari– a una llicència de Reconeixement 3.0 Espanya de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los, comunicar-los públicament i fer-ne obres derivades sempre que reconegueu els crèdits de les obres (autoria, nom de la revista, institució editora) de la manera especificada pels autors o per la revistaArticles més llegits del mateix autor/a
- Carmen Julia Coloma, Claudia Araya, Camilo Quezada, María Mercedes Pavez, Carlos Álvarez, Mariangela Maggiolo, Development of grammaticality and sentence complexity in monolingual Spanish-speaking children with specific language impairment , Sintagma: revista de lingüística: 2019: Vol.: 31