El consum multipantalla. Estudi sobre l’ús de mitjans tradicionals i nous per part de nens, joves, adults i gent gran a Catalunya
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Héctor Navarro
Universitat de Vic
Zahaira González
Universitat de Vic
Eulàlia Massana
Universitat de Vic
Irene García
Universitat de Vic
Ruth Contreras
Universitat de Vic
Des de fa una dècada es parla de la convergència digital, que
ha propiciat la conjunció de la informàtica amb els mitjans de
comunicació i la interconnexió en xarxa. Actualment circulen
amb facilitat suports vells i nous cada vegada més flexibles.
La conseqüència per als usuaris és que avui disposen d’una
varietat àmplia de continguts connectats permanentment en
qualsevol lloc i en qualsevol moment, a través de diverses plataformes i amb una convivència rica i complexa. En aquest
context, aquest article mostra les conclusions d’un estudi de
camp sobre l’ús, el consum i les preferències de suports i de
continguts de la comunicació digital per part de grups d’infants, de joves, d’adults i de gent gran a Catalunya.
Paraules clau:
Noves pantalles, xarxes socials, comunicació mòbil, convergència digital, alfabetització digital
Article Details
Com citar
Navarro, Héctor et al. “El consum multipantalla.: Estudi sobre l’ús de mitjans tradicionals i nous per part de nens, joves, adults i gent gran a Catalunya”. Quaderns del CAC, vol.VOL 15, no. 38, pp. 87-96, doi:10.34810/qcac38id405781.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Carlos Scolari, Héctor Navarro, Hugo Pardo, Josep Lluís Micó, Nous perfils professionals i polivalència del periodista a Catalunya: , Quaderns del CAC: Vol. 10 No 27 (2007): Imatge i dret a la burla