El consum multipantalla. Estudi sobre l’ús de mitjans tradicionals i nous per part de nens, joves, adults i gent gran a Catalunya

Main Article Content

Héctor Navarro
Zahaira González
Eulàlia Massana
Irene García
Ruth Contreras

Des de fa una dècada es parla de la convergència digital, que
ha propiciat la conjunció de la informàtica amb els mitjans de
comunicació i la interconnexió en xarxa. Actualment circulen
amb facilitat suports vells i nous cada vegada més flexibles.
La conseqüència per als usuaris és que avui disposen d’una
varietat àmplia de continguts connectats permanentment en
qualsevol lloc i en qualsevol moment, a través de diverses plataformes i amb una convivència rica i complexa. En aquest
context, aquest article mostra les conclusions d’un estudi de
camp sobre l’ús, el consum i les preferències de suports i de
continguts de la comunicació digital per part de grups d’infants, de joves, d’adults i de gent gran a Catalunya.

Paraules clau:

Noves pantalles, xarxes socials, comunicació mòbil, convergència digital, alfabetització digital

Article Details

Com citar
Navarro, Héctor et al. “El consum multipantalla.: Estudi sobre l’ús de mitjans tradicionals i nous per part de nens, joves, adults i gent gran a Catalunya”. Quaderns del CAC, vol.VOL 15, no. 38, pp. 87-96, doi:10.34810/qcac38id405781.

Articles més llegits del mateix autor/a